Ik sta er waarschijnlijk naast, dus gooi daar ook maar geen bier
(weet nog absoluut niet wat ik aan heb... wat boven op de stapel ligt)
Wie, Mnemic? Dat zou wel cool zijn! Oh wacht, ff google'en
Bron: http://www.roarezine.com/?features&read=95
Hmmmm, "because back in the day we didn’t have enough songs to play live", dus zal wel niet
What about the time you had Burton from Fear Factory join you guys on stage?
Oh yeah! That too! Aww man! That was totally surreal. It’s so cool to see and to know that someone that we’ve looked up to for so long and has been inspiration to us…I mean, they totally love us and being on stage with Burton, we were covering the Fear Factory song “Self Bias Resistor†…and we started doing that ever since day one, because back in the day we didn’t have enough songs to play live so we did two songs. “Self Bias Resistor†and “All Hail The New Fleshâ€Â. We played those two as cover songs. And it was perfect when we were on tour with them.
Bron: http://www.roarezine.com/?features&read=95
Hmmmm, "because back in the day we didn’t have enough songs to play live", dus zal wel niet
You can either agree with me, or be wrong
Wow, dat was cool! Toch All hail the new flesh! En gaaf concert! Hoewel ze volgens mij wel stuk minder hebben gespeeld dan in Weert... maar goed, concert was desalniettemin erg gaaf... En zometeen weer op om te werken, bah! Gaat niks worden vandaag
You can either agree with me, or be wrong
hey.. beter laat dan nooit.. ik ben dus ook een nederlander.. uit het oosten van het land. losser om heel precies te zijn
ik ken devin via m'n oom. en ben begonnen met terria en heb een vlink aantal mensen uit m'n vriendin kring aangestoken met het devin townsend virus.
devin rulezz
ik had het genoegen om ze tot nu toe 2 keer live te zien.. begin vorig jaar in utrecht en later dat jaar op fields of rock.. progpower was er jammer genoeg een beetje bij-in geschoten. dacht er pas de dag zelf weer aan.
ik ken devin via m'n oom. en ben begonnen met terria en heb een vlink aantal mensen uit m'n vriendin kring aangestoken met het devin townsend virus.
devin rulezz
ik had het genoegen om ze tot nu toe 2 keer live te zien.. begin vorig jaar in utrecht en later dat jaar op fields of rock.. progpower was er jammer genoeg een beetje bij-in geschoten. dacht er pas de dag zelf weer aan.
'Ello!
Nu kan ik niet meer achterblijven, natuurlijk. Ik heb mezelf luttele minuten geleden voorgesteld op het n00b draadje ende nu dus geheel en al compleet en extragratis in het Nederlandes topic! JEUH!
Hallo, dus. En veel meer heb ik eigenlijk niet te melden op dit moment...
Matthijs.
Nu kan ik niet meer achterblijven, natuurlijk. Ik heb mezelf luttele minuten geleden voorgesteld op het n00b draadje ende nu dus geheel en al compleet en extragratis in het Nederlandes topic! JEUH!
Hallo, dus. En veel meer heb ik eigenlijk niet te melden op dit moment...
Matthijs.
For ten years Caesar ruled with an iron fist, then with a wooden foot, and finally with a piece of string.
Ik besliste te zeggen hallo in hier ook, ik ben half Nederlander van mijn vader. xP
Ik spreek of schrivjt geen goede Nederlands, maar ik begrijpt iets.
M'n naam is Miila Laan, moe ist Fin en ik ben voor het merendeel Finstalig - gesclaht van Nederlands ist meer afgelegen.
(English is ten times easier - I've been talking to my dad last time I was a child, I've really forgotten so much of Dutch - but I'll try to get something out...please correct me if there's terribly much errors in my writing.)
M'n naam is Miila Laan, moe ist Fin en ik ben voor het merendeel Finstalig - gesclaht van Nederlands ist meer afgelegen.
(English is ten times easier - I've been talking to my dad last time I was a child, I've really forgotten so much of Dutch - but I'll try to get something out...please correct me if there's terribly much errors in my writing.)
Stonegaze wrote:Ik besliste te zeggen hallo in hier ook, ik ben half Nederlander van mijn vader. xPNah ERG laat dan maar nog steeds beter dan nooit
:D:D Ey Stonegaze KEWL try, your dutch is obviously MUCH better than my fin...nnnnish(?)
@ YojimbO
Die avatar van je, is dat een Marcel Ruyters tekeningetje? Dr. Molotow is gave zooi!
Die avatar van je, is dat een Marcel Ruyters tekeningetje? Dr. Molotow is gave zooi!
Cock-eyed Musquash wrote:@ YojimbO
Geen idee wie daar eigenlijk achter zit... deze zat gewoon tussen een zootje avatars die ik had besteld voor m'n msn messenger, categorie grafitti. Ben beetje cultuurbarbaar in die dingen. Kom niet zoveel verder dan Dali of Giger...
YojimbO uses Drums and Cymbals exclusively.