joo suomi on hieman hassussa paikassa kun suunnitellaan kiertuetta euroopassa, mutta eiköhän sinnekin devin joskus ilmaannu.
kuinka moni näki devinin kulttuuritalolla Vain sex&religion kiertueella?
on siitä aikaa mutta silti parhaita keikkoja IKINÄ.
täällä lontoossa näin 2 vuotta sitten DTB+SYL kiertueen ja nyt ilmeisesti tulee kesäkuun 5 tai 6 päivä taas tänne strappingin kanssa \m/
lentäkää tänne väijymään, ryanair on halpa
Not having a life does not give you any right to annoy people who are trying to enjoy it.
Moi vaan kaikille !
Mä löysin Devinin matskun vasta ihan hiljattain. On mulla toi Steve Vai:n Sex & Religion ollut jo vuosikaudet, mutta ei ole ollut mitään hajua Devinin omasta tuotannosta. Nyt kun sitten olen hepun tuotantoon tutustunut, niin ei voi kyllä muuta sanoa kkuin että selvästi mielenkiintoisin artisti, johon olen pitkään aikaan törmännyt.
Onko se heittänyt keikkaa Suomessa soolona ?
Mä löysin Devinin matskun vasta ihan hiljattain. On mulla toi Steve Vai:n Sex & Religion ollut jo vuosikaudet, mutta ei ole ollut mitään hajua Devinin omasta tuotannosta. Nyt kun sitten olen hepun tuotantoon tutustunut, niin ei voi kyllä muuta sanoa kkuin että selvästi mielenkiintoisin artisti, johon olen pitkään aikaan törmännyt.
Onko se heittänyt keikkaa Suomessa soolona ?
Mukavaa että on Suomi edustettuna näinkin sankoin joukoin. Ehkäpä keikkajärjestäjät tutkivat joskus, että on ainakin kymmeniä ihmisiä laudalla ja saman verran saattaisi tulla keikallekin ja tarttuvat tuumasta toimeen.
Sonos Metallicos-webzinelta löytyy kirjoittamiani Strapping Young Ladiin ja Devin Townsendin soolotuotantoon liittyviä juttuja, joista jälkimmäiset laitoin linjoille ihan tässä äskettäin.
Strapping Young Lad - Alien
Strapping Young Lad - SYL
Strapping Young Lad - City
Strapping Young Lad - For Those Aboot To Rock
Devin Townsend - Accelerated Evolution
Devin Townsend - Terria
Devin Townsend - Physicist
Devin Townsend - Infinity
Devin Townsend - Ocean Machine
Toivotaan että sitä keikkaa tulisi tännekin suuntaan ja kaikkein mieluiten tietenkin sekä SYL että DT. Sitä odotellessa voikin jo kuola valuen odotella uutta DT albumia. Elämme kovia aikoja ystävät hyvät.
Sonos Metallicos-webzinelta löytyy kirjoittamiani Strapping Young Ladiin ja Devin Townsendin soolotuotantoon liittyviä juttuja, joista jälkimmäiset laitoin linjoille ihan tässä äskettäin.
Strapping Young Lad - Alien
Strapping Young Lad - SYL
Strapping Young Lad - City
Strapping Young Lad - For Those Aboot To Rock
Devin Townsend - Accelerated Evolution
Devin Townsend - Terria
Devin Townsend - Physicist
Devin Townsend - Infinity
Devin Townsend - Ocean Machine
Toivotaan että sitä keikkaa tulisi tännekin suuntaan ja kaikkein mieluiten tietenkin sekä SYL että DT. Sitä odotellessa voikin jo kuola valuen odotella uutta DT albumia. Elämme kovia aikoja ystävät hyvät.
Näin paljon suomalaisia.. hmm.. no moi vaan .
Harmi vaan kun Deviniä ei näy Suomessa päin koskaan.
Harmi vaan kun Deviniä ei näy Suomessa päin koskaan.
Moro!
Aattelinpa käydä ilmoittaa itsestäni täälläkin..
Lähinnä katsellut ja ihmetellyt menoa tähän saakka.
Devin Suomeen ja samalla SYL.. Peräkkäisinä iltoina!
Meikä ois siellä sata varmasti.
Aattelinpa käydä ilmoittaa itsestäni täälläkin..
Lähinnä katsellut ja ihmetellyt menoa tähän saakka.
Devin Suomeen ja samalla SYL.. Peräkkäisinä iltoina!
Meikä ois siellä sata varmasti.
Can you keep them in the dark for life?
ompas täällä kivasti suomalaisia, yeehaa..vähän yli kuukausia enään niin saa itse tuotteen käsiin, yesh!!!