Woohoo, een Nederdraad! Bij deze een nieuwe kaaskop op het forum Ben ik toch blijkbaar niet de enige kaaskop die Devin gaaf vind
Heh, je hebt dezelfde avatar als Ryan Van Poederooyen.
Welkom!
Welkom!
swervedriver wrote:Heh, je hebt dezelfde avatar als Ryan Van Poederooyen.
Ah, wist helemaal niet dat hij hier ook kwam Eigen avatar komt nog maar ik was te lui om te uploaden Toepasselijke avatar voor Ryan btw )
Welkom op het beste forum van het hele internet!
(serieus, dit forum is echt goed. Het heeft inhoud, de sfeer is altijd vriendelijk (nog nooit problemen gezien in anderhalfjaar!), er is activiteit en er valt genoeg te lachen.)
(serieus, dit forum is echt goed. Het heeft inhoud, de sfeer is altijd vriendelijk (nog nooit problemen gezien in anderhalfjaar!), er is activiteit en er valt genoeg te lachen.)
Inderdaad, toffe sfeer!
En super natuurlijk dat Dev himself hier ook zoveel meekletst:)
En super natuurlijk dat Dev himself hier ook zoveel meekletst:)
Zekers, dat geeft het forum wel extra charme. Ik hoop trouwens echt dat ie naar Nederland komt als ie gaat toeren, gastoptreden van Anneke d'r bij...
Dat zou inderdaad geweldig zijn. Ik denk dat de kans van een optreden in Nederland best realistisch is! Hoe dan ook, ik wil erheen en ik wil er best voor reizen.
Laatst vroeg ik me af hoe het de vrouwelijke zang ging oplossen tijdens live optredens. Misschien Ché Dorval bij optredens in Noord Amerika en Anneke in Europa? Waarschijnlijk is dat iets teveel van het goede, maar dat zou het wel extra gaaf maken.
Laatst vroeg ik me af hoe het de vrouwelijke zang ging oplossen tijdens live optredens. Misschien Ché Dorval bij optredens in Noord Amerika en Anneke in Europa? Waarschijnlijk is dat iets teveel van het goede, maar dat zou het wel extra gaaf maken.
Van harte gefeliciteerd trouwens, zie net dat je jarig bent!
Ik denk eerder dat de vrouwelijke zang live weggelaten gaat worden, of misschien wat koortjes als keyboard samples. Zoveel stukken zijn er niet waar Ché zingt en het grootste deel van de nummers op Ki komt ze niet eens voor, dus ik denk dat die dan niet meegenomen worden in een live set. Hoe die balans is met Anneke op Addicted is natuurlijk wat lastiger te zeggen.
Ik denk eerder dat de vrouwelijke zang live weggelaten gaat worden, of misschien wat koortjes als keyboard samples. Zoveel stukken zijn er niet waar Ché zingt en het grootste deel van de nummers op Ki komt ze niet eens voor, dus ik denk dat die dan niet meegenomen worden in een live set. Hoe die balans is met Anneke op Addicted is natuurlijk wat lastiger te zeggen.
Ja idd, ik denk dat haar (wie 't dan ook is:)) rol te klein is om daarvoor mee te gaan.
Maakt me ook niet superveel uit, als ie maar deze kant op komt. En al wordt het Antwerpen of het Roergebied; ik zorg wel dat ik er ben:) Al zou Tivoli of Paradiso natuurlijk wel écht cool zijn...
Maakt me ook niet superveel uit, als ie maar deze kant op komt. En al wordt het Antwerpen of het Roergebied; ik zorg wel dat ik er ben:) Al zou Tivoli of Paradiso natuurlijk wel écht cool zijn...
Voor degenen die het nog niet weten;
Er bestaat al ruim een half jaar een door mij opgezette Devin Townsend-hyve. Ik heb er een tijdje niets aan gedaan, maar vandaag heb ik hem weer wat geüpdatet. Er moeten echt veel meer mensen lid worden, want tot nu toe zijn er nog maar negen mensen lid...
Er bestaat al ruim een half jaar een door mij opgezette Devin Townsend-hyve. Ik heb er een tijdje niets aan gedaan, maar vandaag heb ik hem weer wat geüpdatet. Er moeten echt veel meer mensen lid worden, want tot nu toe zijn er nog maar negen mensen lid...
Hope is more than a postponed disappointment...
swervedriver wrote:Van harte gefeliciteerd trouwens, zie net dat je jarig bent!
Oh god wat lees ik dit laat. Bedankt, in ieder geval.
@Marijn: Je klinkt heel geobsedeerd... Ik herinner me dat je eerst heel anders over hyves dacht. Ik ben al lid trouwens.
Oh, ik dacht dat je geen lid wilde worden ...
Dev heerscht!
Dev heerscht!
Hope is more than a postponed disappointment...
Nooit gedacht een review op nu.nl tegen te komen, maar het staat er echt. 9/10 zelfs!
http://www.nu.nl/muziek/2122836/devin-t ... icted.html
Zie overigens ook iets over het nieuwe album van Agua de Annique, staan hier dan wat nummers op die ze samen met Dev heeft geschreven? Ik heb me er niet in verdiept, maar misschien dat een van jullie er meer over weet te vertellen?
http://www.nu.nl/muziek/2122836/devin-t ... icted.html
Zie overigens ook iets over het nieuwe album van Agua de Annique, staan hier dan wat nummers op die ze samen met Dev heeft geschreven? Ik heb me er niet in verdiept, maar misschien dat een van jullie er meer over weet te vertellen?
swervedriver wrote:Zie overigens ook iets over het nieuwe album van Agua de Annique, staan hier dan wat nummers op die ze samen met Dev heeft geschreven? Ik heb me er niet in verdiept, maar misschien dat een van jullie er meer over weet te vertellen?
Er staat 1 nummer op dat Dev mee heeft geschreven, Just fine. Maar ik geloof niet dat hij er verder iets mee te maken heeft gehad.
Ki heeft trouwens ook een review gehad op Nu.
Biert Is Extraordinarily Rad & Terrific
Twitter.com/Biert | D* | Proud member of the VVV
"It's the unicorns paparazzi. They have finally found you and are coming to take you home, prince Biert." -- Faffy
Twitter.com/Biert | D* | Proud member of the VVV
"It's the unicorns paparazzi. They have finally found you and are coming to take you home, prince Biert." -- Faffy