Speak your own language here...
#196857 by Liampie
Tue May 05, 2009 5:42 am
Hoe meer kaaskoppen, hoe beter! 8)
#203335 by Musicislife
Tue Jun 30, 2009 3:02 am
Woohoo, een Nederdraad! Bij deze een nieuwe kaaskop op het forum :D Ben ik toch blijkbaar niet de enige kaaskop die Devin gaaf vind :D
#203372 by swervedriver
Tue Jun 30, 2009 6:57 am
Heh, je hebt dezelfde avatar als Ryan Van Poederooyen. ;)

Welkom!
#203380 by Musicislife
Tue Jun 30, 2009 8:00 am
swervedriver wrote:Heh, je hebt dezelfde avatar als Ryan Van Poederooyen. ;)

Ah, wist helemaal niet dat hij hier ook kwam ;) Eigen avatar komt nog maar ik was te lui om te uploaden ;) Toepasselijke avatar voor Ryan btw :P)
#203502 by Liampie
Wed Jul 01, 2009 3:26 am
Welkom op het beste forum van het hele internet!

(serieus, dit forum is echt goed. Het heeft inhoud, de sfeer is altijd vriendelijk (nog nooit problemen gezien in anderhalfjaar!), er is activiteit en er valt genoeg te lachen.)
#209451 by Bagheera
Mon Aug 10, 2009 12:08 am
Inderdaad, toffe sfeer!
En super natuurlijk dat Dev himself hier ook zoveel meekletst:)
#210373 by swervedriver
Thu Aug 20, 2009 4:32 am
Zekers, dat geeft het forum wel extra charme. Ik hoop trouwens echt dat ie naar Nederland komt als ie gaat toeren, gastoptreden van Anneke d'r bij... :D
#210387 by Liampie
Thu Aug 20, 2009 6:59 am
Dat zou inderdaad geweldig zijn. Ik denk dat de kans van een optreden in Nederland best realistisch is! Hoe dan ook, ik wil erheen en ik wil er best voor reizen.

Laatst vroeg ik me af hoe het de vrouwelijke zang ging oplossen tijdens live optredens. Misschien Ché Dorval bij optredens in Noord Amerika en Anneke in Europa? Waarschijnlijk is dat iets teveel van het goede, maar dat zou het wel extra gaaf maken.
#210397 by swervedriver
Thu Aug 20, 2009 7:56 am
Van harte gefeliciteerd trouwens, zie net dat je jarig bent! :mrgreen:

Ik denk eerder dat de vrouwelijke zang live weggelaten gaat worden, of misschien wat koortjes als keyboard samples. Zoveel stukken zijn er niet waar Ché zingt en het grootste deel van de nummers op Ki komt ze niet eens voor, dus ik denk dat die dan niet meegenomen worden in een live set. Hoe die balans is met Anneke op Addicted is natuurlijk wat lastiger te zeggen. :D
#210463 by Bagheera
Fri Aug 21, 2009 3:09 am
Ja idd, ik denk dat haar (wie 't dan ook is:)) rol te klein is om daarvoor mee te gaan.

Maakt me ook niet superveel uit, als ie maar deze kant op komt. En al wordt het Antwerpen of het Roergebied; ik zorg wel dat ik er ben:) Al zou Tivoli of Paradiso natuurlijk wel écht cool zijn...
#214077 by Marijn
Sat Sep 26, 2009 3:18 pm
Voor degenen die het nog niet weten;

Er bestaat al ruim een half jaar een door mij opgezette Devin Townsend-hyve. :D Ik heb er een tijdje niets aan gedaan, maar vandaag heb ik hem weer wat geüpdatet. Er moeten echt veel meer mensen lid worden, want tot nu toe zijn er nog maar negen mensen lid... :(
#214155 by Liampie
Sun Sep 27, 2009 2:39 pm
swervedriver wrote:Van harte gefeliciteerd trouwens, zie net dat je jarig bent! :mrgreen:

Oh god wat lees ik dit laat. Bedankt, in ieder geval. :D

@Marijn: Je klinkt heel geobsedeerd... Ik herinner me dat je eerst heel anders over hyves dacht. ;) Ik ben al lid trouwens.
#214220 by Marijn
Mon Sep 28, 2009 11:10 am
Oh, ik dacht dat je geen lid wilde worden :? ...

:guitar: Dev heerscht!
#225466 by swervedriver
Thu Nov 19, 2009 2:02 am
Nooit gedacht een review op nu.nl tegen te komen, maar het staat er echt. 9/10 zelfs!

http://www.nu.nl/muziek/2122836/devin-t ... icted.html

Zie overigens ook iets over het nieuwe album van Agua de Annique, staan hier dan wat nummers op die ze samen met Dev heeft geschreven? Ik heb me er niet in verdiept, maar misschien dat een van jullie er meer over weet te vertellen?
#225474 by Biert
Thu Nov 19, 2009 3:51 am
swervedriver wrote:Zie overigens ook iets over het nieuwe album van Agua de Annique, staan hier dan wat nummers op die ze samen met Dev heeft geschreven? Ik heb me er niet in verdiept, maar misschien dat een van jullie er meer over weet te vertellen?

Er staat 1 nummer op dat Dev mee heeft geschreven, Just fine. Maar ik geloof niet dat hij er verder iets mee te maken heeft gehad.

Ki heeft trouwens ook een review gehad op Nu.